FEESTELIJKE FEESTDAGEN: 21/12 TOT 05/01/2025 - WEBSITE ZOALS NORMAAL GEOPEND - PRETTIGE KERST!

Bezig met laden...

Leveringskosten

De leveringskosten zijn afhankelijk van de totale waarde van de bestelling. Er zijn twee verschillende mogelijkheden:

  • Bij bestellingen van minimaal €500 is de levering gratis.
  • Bij bestellingen van minder dan €500, gebeurt de levering aan een vast tarief van €45.


U kunt een dag van levering kiezen wanneer u uw bestelling online plaatst.

De levering vindt dan plaats op de aangegeven dag tussen 8.00 en 17.00 uur.

U ontvangt de trackinginformatie voor uw levering via e-mail zodra de goederen ons magazijn verlaten. Op de dag van levering ontvang je mogelijk een sms met een leveringsvenster van twee uur. Ook vragen wij de chauffeur u een uur op voorhand te bellen. Houd er echter rekening mee dat we de sms of het telefoontje niet kunnen garanderen.

 

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?


De meeste bestellingen worden geleverd op een houten pallet. Houd aub rekening met het volgende:

  • Voor grotere bestellingen kunnen twee of meer pallets worden gebruikt.
  • Bestellingen met meerdere artikelen kunnen niet altijd op aparte pallets per product/constructie verpakt worden.\
  • Pallets worden verpakt op basis van het gewicht en de grootte van de artikelen in uw bestelling.
  • Alle WoodBlocX artikelen staan ​​duidelijk vermeld op een paklijst. Daarnaast ontvang je de bouwinstructies en enkele handige tips. *Let op: deze laatste ontvangt u via email.*
  • De bestelwagen heeft meestal ongeveer deze afmetingen: hoogte 3,4 m x lengte 7,5 m x breedte 2,8 m. Laat ons weten als er lokale toegangsproblemen zijn.
  • Leveringen kunnen enkel tot aan de stoeprand worden gegarandeerd. Het is aan de chauffeur om te beslissen of pallets dichter bij de door u gewenste locatie kunnen worden afgeleverd indien toegankelijk.


Deze video geeft u meer informatie over hoe leveringen plaatsvinden.


Houd er aub ook rekening mee dat WoodBlocX producten bij aankomst een beetje vochtig kunnen zijn. Dit komt door het behandelingsproces. Een deel van de BlocX kan licht groen van kleur zijn. Deze groene kleur is normaal en UV-gevoelig. Binnen ongeveer 3-4 weken na blootstelling aan de zon zal de BlocX een gouden dennenkleur krijgen, zoals op de foto's online te zien is.

 

Levering aan de stoeprand


Door verzekeringsredenen is levering alleen tot aan de stoeprand gegarandeerd. Het is aan de chauffeur om het dichtstbijzijnde toegankelijke punt te bepalen. Houd er aub rekening mee dat:

  • De chauffeur kan de pallet niet openen, de bouwstukken hanteren of uw eigendom betreden
  • We raden aan om, indien nodig, een helpende hand te organiseren om uw bestelling na levering op de geschikte plek te brengen. De pallets zijn weerbestendig verpakt.

 

Toegangsproblemen


Laat ons aub onmiddellijk weten indien er toegangsproblemen zijn in de buurt van het leveradres zodat we alternatieve regelingen kunnen treffen. Bijvoorbeeld:

  • smalle straten
  • steile hellingen
  • wegwerkzaamheden

 


Let op de afmetingen van onze bestelauto's:

  • Hoogte 3,4m
  • Lengte 7,5m
  • Breedte 2,8m

Er kunnen extra leveringskosten aangerekend worden in het geval van een nieuwe levering of een levering met een kleiner voertuig nodig is.

 


Ondertekening

Uw bestelling kan op een geschikte en bereikbare plaats worden geleverd indien dit voor de chauffeur mogelijk is.

U hoeft uw bestelling niet per se te ondertekenen. Mocht u niet bij de levering aanwezig zijn, laat het ons dan even weten, zodat wij de chauffeur kunnen informeren.

We raden echter aan dat een verantwoordelijke persoon aanwezig is op het moment van levering om uw bestelling te controleren en indien mogelijk te ondertekenen.

Als u schade ziet of vermoedt, volg aub de onderstaande richtlijnen:

 

Beschadigde of ontbrekende artikelen


Elke bestelling gaat door een kwaliteitscontrole voordat deze ons magazijn verlaat en schade opgelopen tijdes het transport is gelukkig zeer zeldzaam.

Aan de zijkant van elke pallet bevindt zich een paklijst. We raden aan deze lijst met uw daadwerkelijke levering te vergelijken.

Indien u enige vorm van schade vermoedt of ziet:

  • Schrijf 'BESCHADIGD' op de leverlijst wanneer u tekent voor uw goederen
  • Maak foto's van de beschadigde pallet en goederen
  • Informeer ons binnen de 24 uur via telefoon of e-mail

Zo kunnen we de benodigde vervangende artikelen zo snel mogelijk versturen. In dringende gevallen is hier een link om vervanging aan te vragen voor ontbrekende of beschadigde artikelen.

*Houd er rekening mee dat we tijdens de coronaviruspandemie uw leverlijst en bestelinstructies per e-mail versturen omdat ons team van thuis uit werkt. Stuur ons eerst een e-mail als u een van de bovenstaande problemen heeft*

 

Vertraging

 

Heel af en toe kunnen er leveringsproblemen zijn die buiten onze controle liggen, zoals bijvoorbeeld slecht weer of verkeer.

Zorg ervoor dat uw tuinmannen/bouwers pas geboekt zijn nadat uw bestelling is ontvangen. We kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor eventuele kosten ten gevolge van een latere levering.

 

Teruggaven/Retours


Bezoek onze retourpagina voor gedetailleerde informatie omtrent retours.